Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Marika - 2 mars 2009 21:39

Det känns som om jag har glömt nåt... känner ni igen känslan?

Den är så irriterande!

Går igenom alla mina listor, de jag gör på olika papper, de jag gör i min kalender, de jag gör i mina olika block.

Ringa... skriva till.. mejla... 

Dagens STORA händelse!!!

Idag har det blivit klart VAR jag ska bo!

En trea i en förort, i ett grått hus... med grannar. 

Oj, hur ska det gå?!

Måste stressa av o få klarhet - gör en till lista!

För- och nackdelar med med att bo i lägenhet

nackdelar;
  • ingen trädgård 
  • buller från grannar o trafik
  • man kan inte spela o sjunga hur högt eller när man vill
  • inte vacker utsikt
  • bara en toa
fördelar;
  • ingen trädgård
  • 20 min till jobbet (stan) med buss från dörr till dörr
  • nyrenoverat
  • lättstädat
  • nära affären
  • billigare

---------------------
ja så kan man ju hålla på... men inte bli klokare för det.

Sanningen är att nu är det bestämt och det är kommer att bli bra!

Så det så!

Salvo Errore et Omissione
Med reservation för felskrivningar och utelämningar.

 



Ovido - Quiz & Flashcards