Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Marika - 31 oktober 2009 21:09

Har tänt ett ljus på balkongen. Ett ljus för alla helgon, levande och döda. För min pappa. För Inger. För alla som irrar i mörkret. Här är jag! Vägen är upplyst och riskfri, välkommen!

För övrigt är jag letargisk, enligt uppslagsboken är letargi; sjukligt ihållande medvetslöshet eller dvala. Hmm aha, det är därför jag idag tänkt så mycket på möjligheten/nödvändigheten att uppsöka ett ide. 

Har boat in mig ytterligare i mitt hem genom att möbla lite. Är mycket nöjd med min nya säng och ide-tanken har bl a sin upprinnelse i att den, sängen är så svår att lämna. Mmmmmm!

 


Av Marika - 31 oktober 2009 21:05

Hösten

 

Häromdagen på min promenad hade hösten tagit över Eken.

Solig dag med vinterton i luften - och våren är ett halvår bort.




Ovido - Quiz & Flashcards