Alla inlägg den 26 september 2009

Av Marika - 26 september 2009 15:39

Två bilder tagna av Eric Rost - i en annan livstid.

Mia o jag vid sjöstrand... kan vara 1975, jag var alltså 21. Vi ville ha bilder för att göra utskicka till arrangörer, band osv när vi sökte sångjobb.

Mia sminkar mig inför en konsert 1977, tror vi var i stockholm. Vi var doatjejer i Kung Sune och Göteborgsrockarna! Ett band som, förhoppningsvis, är glömt av alla inblandade.

Men oj vad unga vi var!


Mia finns tyvärr inte bland oss längre.


Jag är nu ca 30 kg tyngre, gråare, rynkigare, har fött två barn osv osv osv.

Den unga kvinnan jag var, lever fortfarande inom mig själv, idag - alla åldrar finns samtidigt.

Önskar bara att jag då (in)sett det jag ser idag, hur vacker jag var!



    

Ovido - Quiz & Flashcards