Alla inlägg den 24 november 2008

Av Marika - 24 november 2008 23:59

Hosta är skit... att sitta och sova ger inte samma sköna sömn, om det övh taget går att slumra nåt alls.

Även om förkylning är en mycket mild åkomma och alltid går över, är det nåt som gör en helt instängd.

Bokstavligen, har inte gått utanför dörren på fyra dagar, men även skallen känns som om den var inbäddad i nåt tätslutande. Och inget smakar gott... Vilket elände!

Undrar just vad simpel snuva kostar samhället? Att man inte hittat nån bot!? Märkligt...

Snacka om ett ickeproblem - jag är en ynklig person just nu - erkänner! Har ett behov av att gnälla och sura. Var ska jag göra det om inte i min egen blogg!

Tänker att vänskap är det sanna forumet för gnällning.

Åhhh, att ha någon som orkar lyssna på ens ömklighet, någon som frivilligt ställer upp som mental soptunna!

Kanske jag har det... men jag vågar sällan testa, utan bär det mesta själv. Likaså svårt att be om hjälp.

Antar att jag är rädd (läs LIVrädd!) för ett nej, ett bortvänt huvud.

Fyllda 54 år och fortfarande så präglad av barndomen...

Usch, vad det här blev... ja... gnälligt!

Skyller på viruset som satt sig, inte bara i halsen, utan även i själen.

Det går över!!

Diem perdidi!
Jag har förlorat en dag! (Cesar Titus)





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards